При замовленні товарів на суму з нашого складу понад 3000 грн. доставка безкоштовна
Ввесь товар, який Ви оформляєте "під замовлення" - доставка БЕЗКОШТОВНА
Доставка поштовою службою "Нова пошта"
Посилка доставляється на обране Вами відділення "Нова пошта" у Вашому місті
• терміни доставки 1-3 дні від дати відправлення замовлення;
• для отримання необхідно пред'явити паспорт і номер декларації.
Посилка чекає Вас у відділенні "Нова пошта" 5 днів. Далі зберігання платне. Забирайте замовлення вчасно.
Зверніть Вашу увагу: при замовленні з способом оплати "Післяплата" перевізником стягується комісія в розмірі 20 грн + 2% від суми замовлення.
• Оплата на карту "Приватбанку". Реквізити для оплати будуть надіслані Вам, як тільки замовлення буде готовий до відправки.
• Накладений платіж. Ви оплачуєте замовлення при отриманні посилки.
• Оплата он-лайн (Visa/MasterCard)
Умови оплати.
• При замовленні товарів на суму з нашого складу понад 3000 грн. доставка безкоштовна
Прикладаємо всі зусилля, щоб Вам було максимально комфортно здійснювати покупки.
Ми дбаємо про те, щоб підбір обладнання став максимально зручним і ефективним для Вас, а також гарантуємо Вам якість усього представленого товару.
У разі невідповідності товару, при наявності шлюбу або якщо товар просто не підійшов Вам гарантуємо повернення коштів, якщо дотримані наступні умови:
• повернення товару оформлений протягом 5 днів з моменту отримання клієнтом товару;
• від моменту відправки товару покупцеві до моменту отримання повернення нами пройшло не більше 14 календарних днів;
• товар знаходиться в тому ж стані, що і при отриманні Вами його на пошті (наявність упаковки, наявність всіх бирок, відсутність слідів носіння, плям і сторонніх запахів);
• відправка товару для повернення або обміну здійснюється тільки Новою Поштою;
• послуги на пересилку товару назад оплачує клієнт. Винятком є бракований товар, в цьому випадку всі витрати на пересилку Вам будуть відшкодовані.
Не підлягають поверненню / обміну: товар з розділу розпродаж.
Прохання при замовленні уточнювати можливість повернення товару для уникнення непорозумінь.
«Про захист прав споживачів»
Термін повернення:
14 днів
Вартість повернення:
за домовленістю
Умови повернення та обміну
Ви можете повернути або обміняті товар, Який Ви не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача». Умови для обміну або повернення товару в даного випадка: согласно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) может буті обміняній або повернення до магазину в течение 14 днів, що не ВРАХОВУЮЧИ дня покупки, если віконуються Такі вимоги: товар , що не БУВ у вжитку и не має слідів использование: подряпін, сколів, потертостей, слідів розтин, немає слідів потрапляння Рідини у віріб або на упаковку, документацію; програмне забезпечення НЕ піддавалося змінам або актівації; товарний вигляд Збереження - тобто залиша всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному виде, товар Повністю укомплектованість, упаковані; Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, Квитанція або товарний чек, что підтверджують покупку), збережені всі ярлики, Заводська маркування та упаковка.
Програма Захисту Покупців передбачає можливість отримати компенсацію в сумі до 3 000 грн. для покупців, замовлення яких були оплачені, але не відправлені продавцем.
Для отримання компенсації потрібно виконати три умови:
1. Чи коректно оформити всі позиції замовлення через корзину на сайті Топсітісервіс ..
Номер замовлення ви отримуєте в листі-підтвердженні після оформлення замовлення, а також він вказаний в кабінеті покупця.
Рекомендації для безпечних покупок на сайті Топсітісервіс
Уважно вивчіть інформацію про товар.
• Дізнайтеся максимум інформації про компанію, умови оплати і доставки.
• Оформляйте замовлення через корзину Топсітісервіс, уважно заповнюйте свої дані і номер контактного телефону.
• Ніколи не передавайте персональні дані третім особам.
• Зберігайте всі документи, які стосуються угоді.
• Завжди перевіряйте товар при отриманні. Гарантією безпеки покупок є ваша уважність і дотримання вищевказаних рекомендацій.
2. Надати документ, що підтверджує оплату замовлення за реквізитами, отриманими через сайт / пошту Топсітісервіс ..
3. Надати документ, що підтверджує ваше звернення в правоохоронні органи України за фактом шахрайства продавця (витяг з ЕРДР із зазначеним номером справи або талон-повідомлення, що підтверджує прийняття вашої заяви).
Рекомендації по процедурі звернення в правоохоронні органи
Порядок подачі заяви в прокуратуру або поліцію регулюється ст. 214 Кримінального процесуального кодексу України.
Як правильно написати заяву? Законом прямо не передбачена форма і зміст заяви в поліцію або прокуратуру. Потрібно пам'ятати, що від повноти і обґрунтованості заяви значною мірою залежить чи буде внесена інформація до Єдиного реєстру досудових розслідувань чи ні. (Ознайомитися можна в ч. 5 ст. 214 КПК України).
У заяві необхідно вказати наступну інформацію:
• назва органу, куди ви звертаєтеся;
• ПІБ заявника, номер телефону;
• опис обставин, які підтверджують вчинення правопорушення-шахрайства (опишіть ситуацію із замовленням в хронологічному порядку, вкажіть назву компанії-продавця і адреса її сайту, ім'я контактної особи, з яким ви спілкувалися, додайте копію листування по електронній пошті і т. П.) ;
• докази, які підтверджують вищевказану інформацію (документи, що підтверджують оплату замовленого товару);
• дату і підпис.
• Угода на сайті https://topsity.com.ua/ був оформлений не через кошик;
• Реквізити для оплати замовлення отримані поза системою https://topsity.com.ua/ .Например через sms повідомлення, особисту пошту, в телефонному режимі або інші канали спілкування;
• Товар доставлений, але не відповідає замовленням або товар виявився неналежної якості (в такому випадку обмін або повернення товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів");
• Місце відправки або місце отримання товару знаходиться за межами України;
• З моменту оформлення замовлення пройшло більше 90 календарних днів;
• Товар не було доставлено або був пошкоджений з вини служби доставки (зверніться до відділення перевізника для уточнення процедури компенсації);
• На момент звернення покупець уже отримав компенсацію за угодою від продавця або платіжної системи;
• Замовлено послуга.
* Звернення на виплату компенсації можуть подавати тільки особи, дані яких вказані в замовленні. Заявки від третіх осіб не розглядаються.