Доставка та оплата

Доставка і оплата

При замовленні товарів на суму з нашого складу понад 3000 грн. доставка безкоштовна

Ввесь товар, який Ви оформляєте "під замовлення" - доставка БЕЗКОШТОВНА

Доставка поштовою службою "Нова пошта"

Посилка доставляється на обране Вами відділення "Нова пошта" у Вашому місті

• терміни доставки 1-3 дні від дати відправлення замовлення;

• для отримання необхідно пред'явити паспорт і номер декларації.

Посилка чекає Вас у відділенні "Нова пошта" 5 днів. Далі зберігання платне. Забирайте замовлення вчасно.

Зверніть Вашу увагу: при замовленні з способом оплати "Післяплата" перевізником стягується комісія в розмірі 20 грн + 2% від суми замовлення.

Способи оплати.

• Оплата на карту "Приватбанку". Реквізити для оплати будуть надіслані Вам, як тільки замовлення буде готовий до відправки.

• Накладений платіж. Ви оплачуєте замовлення при отриманні посилки.

• Оплата он-лайн (Visa/MasterCard)

Умови оплати.

• При замовленні товарів на суму з нашого складу понад 3000 грн. доставка безкоштовна

Прикладаємо всі зусилля, щоб Вам було максимально комфортно здійснювати покупки.

Правила повернення товарів

Ми дбаємо про те, щоб підбір обладнання став максимально зручним і ефективним для Вас, а також гарантуємо Вам якість усього представленого товару.

У разі невідповідності товару, при наявності шлюбу або якщо товар просто не підійшов Вам гарантуємо повернення коштів, якщо дотримані наступні умови:

• повернення товару оформлений протягом 5 днів з моменту отримання клієнтом товару;

• від моменту відправки товару покупцеві до моменту отримання повернення нами пройшло не більше 14 календарних днів;

• товар знаходиться в тому ж стані, що і при отриманні Вами його на пошті (наявність упаковки, наявність всіх бирок, відсутність слідів носіння, плям і сторонніх запахів);

• відправка товару для повернення або обміну здійснюється тільки Новою Поштою;

• послуги на пересилку товару назад оплачує клієнт. Винятком є ​​бракований товар, в цьому випадку всі витрати на пересилку Вам будуть відшкодовані.

Не підлягають поверненню / обміну: товар з розділу розпродаж.

Прохання при замовленні уточнювати можливість повернення товару для уникнення непорозумінь.

Компанія здійснює повернення відповідно до Закону

«Про захист прав споживачів»

Термін повернення:

14 днів

Вартість повернення:

за домовленістю

Умови повернення та обміну

Ви можете повернути або обміняті товар, Який Ви не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача». Умови для обміну або повернення товару в даного випадка: согласно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) может буті обміняній або повернення до магазину в течение 14 днів, що не ВРАХОВУЮЧИ дня покупки, если віконуються Такі вимоги: товар , що не БУВ у вжитку и не має слідів использование: подряпін, сколів, потертостей, слідів розтин, немає слідів потрапляння Рідини у віріб або на упаковку, документацію; програмне забезпечення НЕ піддавалося змінам або актівації; товарний вигляд Збереження - тобто залиша всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному виде, товар Повністю укомплектованість, упаковані; Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, Квитанція або товарний чек, что підтверджують покупку), збережені всі ярлики, Заводська маркування та упаковка.

Програма Захисту Покупців

Програма Захисту Покупців передбачає можливість отримати компенсацію в сумі до 3 000 грн. для покупців, замовлення яких були оплачені, але не відправлені продавцем.

Для отримання компенсації потрібно виконати три умови:

1. Чи коректно оформити всі позиції замовлення через корзину на сайті Топсітісервіс ..

Номер замовлення ви отримуєте в листі-підтвердженні після оформлення замовлення, а також він вказаний в кабінеті покупця.

Рекомендації для безпечних покупок на сайті Топсітісервіс

Уважно вивчіть інформацію про товар.

• Дізнайтеся максимум інформації про компанію, умови оплати і доставки.

• Оформляйте замовлення через корзину Топсітісервіс, уважно заповнюйте свої дані і номер контактного телефону.

• Ніколи не передавайте персональні дані третім особам.

• Зберігайте всі документи, які стосуються угоді.

• Завжди перевіряйте товар при отриманні. Гарантією безпеки покупок є ваша уважність і дотримання вищевказаних рекомендацій.

2. Надати документ, що підтверджує оплату замовлення за реквізитами, отриманими через сайт / пошту Топсітісервіс ..

3. Надати документ, що підтверджує ваше звернення в правоохоронні органи України за фактом шахрайства продавця (витяг з ЕРДР із зазначеним номером справи або талон-повідомлення, що підтверджує прийняття вашої заяви).

Рекомендації по процедурі звернення в правоохоронні органи

Порядок подачі заяви в прокуратуру або поліцію регулюється ст. 214 Кримінального процесуального кодексу України.

Як правильно написати заяву? Законом прямо не передбачена форма і зміст заяви в поліцію або прокуратуру. Потрібно пам'ятати, що від повноти і обґрунтованості заяви значною мірою залежить чи буде внесена інформація до Єдиного реєстру досудових розслідувань чи ні. (Ознайомитися можна в ч. 5 ст. 214 КПК України).

У заяві необхідно вказати наступну інформацію:

• назва органу, куди ви звертаєтеся;

• ПІБ заявника, номер телефону;

• опис обставин, які підтверджують вчинення правопорушення-шахрайства (опишіть ситуацію із замовленням в хронологічному порядку, вкажіть назву компанії-продавця і адреса її сайту, ім'я контактної особи, з яким ви спілкувалися, додайте копію листування по електронній пошті і т. П.) ;

• докази, які підтверджують вищевказану інформацію (документи, що підтверджують оплату замовленого товару);

• дату і підпис.

 

Коли покупець не зможе скористатися Програмою Захисту Покупців?

• Угода на сайті https://topsity.com.ua/ був оформлений не через кошик;

• Реквізити для оплати замовлення отримані поза системою https://topsity.com.ua/ .Например через sms повідомлення, особисту пошту, в телефонному режимі або інші канали спілкування;

• Товар доставлений, але не відповідає замовленням або товар виявився неналежної якості (в такому випадку обмін або повернення товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів");

• Місце відправки або місце отримання товару знаходиться за межами України;

• З моменту оформлення замовлення пройшло більше 90 календарних днів;

• Товар не було доставлено або був пошкоджений з вини служби доставки (зверніться до відділення перевізника для уточнення процедури компенсації);

• На момент звернення покупець уже отримав компенсацію за угодою від продавця або платіжної системи;

• Замовлено послуга.

* Звернення на виплату компенсації можуть подавати тільки особи, дані яких вказані в замовленні. Заявки від третіх осіб не розглядаються.